Latest Additions

  • Don't Cry
    Right Beat Radio Don’t Cry
    right beat radio
  • Come Upstairs
    Right Beat Radio Come Upstairs
    right beat radio
  • Yard Life
    Right Beat Radio Yardlife
    right beat radio
  • Country Boy
    Right Beat Radio Country Boy
    right beat radio
  • A Funky Jazz Moment
    Right Beat Radio A Funky Jazz Moment
    right beat radio
  • Mellodrama
    Right Beat Radio Mellodrama
    right beat radio
  • Browse Music

    Showing all 16 results

    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio A Legend Never Dies
      A Legend Never Dies
      A Legend Never Dies
      by admin
      No song comments yet.
      Martwan Gunter 3 years ago
      Nice beat of course, and I'm gonna second the request for that samba beat of brazil/hip hop mix
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio Blaze A 50 Remix
      Blaze a 50
      Blaze A 50 Remix
      by admin
      No song comments yet.
      90's 2 years ago
      can i use this beat for my mixtape? my mixtape is not commercial
      YungCityBoi415 3 years ago
      bouta blaze a chop
      u blaze up tha rock
      even doe yo fam tell you to stop
      ignite the glock, yall watch it pop
      watch him drop, girls suck my cock
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio Check The Temperature
      Check the Temperature
      Check The Temperature
      by admin
      No song comments yet.
      Right Beat Radio 4 years ago
      Yep, you can use them for whatever project you're working on. I just ask for credit on whatever it is you do. Do your thing, get the word out about what you do. Glad I could help! Thanks
      LesiValentyne 4 years ago
      Are your beats available for use for mixtapes and non profit projects? I like what I here and would like to use some of your beats just to get started and let people know of my talent
      Right Beat Radio 4 years ago
      I personally really like this beat. I have a lot of beats like this that were made with a simple looped chop or sample and the right drums. And I'll try my best to use what little I have to make something with it! Thanks so much for your input! :)
      Elliot Burnstein 4 years ago
      Simple be warned? Funny how somethin so sinple an looped cud be so perfect an amazin!! Only simple ta simple MCs!!!!
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio Crashing Down
      Crashing Down
      Crashing Down
      by admin
      No song comments yet.
      Armeezy Kunzu 1 year ago
      OH MAN, Not only that your beats kick ass, but that you are so generous to let people use them make you my favorite producer! Please keep up with all the good work. We need your music! RESPECT!
      Honda PreludeBB6 1 year ago
      it's been awhile! great stuff man I always end up coming back to listen to your stuff!
      Been here since day 1 :p
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio Fresh Eyes
      Fresh Eyes
      Fresh Eyes
      by admin
      No song comments yet.
      TherebelliongodVEVO 10 months ago
      Hey I hope you see this, but im gonna be working on my music career starting next month, in I would love to use this for my intro, lol I rap
      Mubeen Ahmed 11 months ago
      Hey! I was wondering if I could use this song for my upcoming documentary that I am doing for a school project. I was think about uploading it on YouTube! I also thought that I could sent it to a local movie festival in MOntreal where I live. If I have your permission to use this song, I will put the name of the song and the writer in the credits of my documentary and as well give them a ''shoutout', in the description of the video on YouTube.
      i made a song with this beat if anybody wants to check it out, its on my page "Michael J - i Wonder" .. all feedback is appreciated good or bad.
      jody rule 2 years ago
      eautiful piece bro! not wrote to your stuff in a long time. still my favorite composer/ beat maker by far. in awe 

      Found th first email you ever sent, like 3 yrs ago to me. asking for my email, and i still hope that we get to work together on something. I have so many sets of lyrics for so many of your pieces of work And so much i cant get out my head in general... one day eh ;) 
      Anywy i thank you for your inspiration brother... hope hope the big pond dont get in the way forever. working with yous on my bucket list for sure next to will i am and ariana grande (pwetty lady lol) and lionel richie. ha blessed
      Illicit Records 2 years ago
      hey my label and i does punk rock and i've noticed your punk rock instrumentals are rockin! could you please make more

      Email me @ illicitrecords777@gmail.com
    • HOT!MP3
      HOT!MP3
      Right Beat Radio Hello
      Hello
      Hello
      by admin
      No song comments yet.
      Stifler Miles 3 years ago
      I Have to write something to this one, it's too good to pass up! Major props, I will most certainly give credit obviously as well. lol
      John Doe 3 years ago
      I like your style bruh, I see you tho.. you working with all genres of music, respect. music is ONE.
      jrplayboi0208 4 years ago
      -Flashy Lights. -All Bc of Crafty Mics. -The Price we Pay for Slinging Yay is Cocaine Times 10 and the Pen isn't where u wanna Be In. -We Then, Go Again and Sin, -Repent and Hope We Be Sent to the Pent. -House! -Guess what? The Lights just -Went Out.....
      Right Beat Radio 5 years ago
      @ADMORGANVIDEOS That's wassup! Everybody has ideas, some better than others but I love them all! I just appreciate all the support and thanks for using this music. Il happy to listen when you're finished!
      Right Beat Radio 5 years ago
      @raosboy Not sure if you got my original reply but no problem at all. I love shout outs! So thanks and take care. :)
      ADMORGANVIDEOS 5 years ago
      yeah see the video responses but i am feeling sth totally different there4 i shall add my skills on this and u compare tell me which direction should be on this format 4i love 2 make it stand out and not just be another mumble jumble sumble through some text shit nice flows but i..yeah i am feeling sth totally different....u know where 2hear the material hit my link..peace love
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio Hey, Cutie!
      Hey Cutie
      Hey, Cutie!
      by admin
      No song comments yet.
    • MP3WAV
      MP3WAV
      Right Beat Radio Monochrome
      Monochrome
      Monochrome
      by admin
      No song comments yet.
      jessejoeyjames 4 years ago
      99 % Perfect beat man, would love to hear someone add a bit of scratching with this beat. Or can see someone doing that live. Really old school and smooth man! Love it
      Mc Flo 4 years ago
      You sir deserve a round of appalause. This beat is superb.
    • MP3WAV
      MP3WAV
      Right Beat Radio One Beverage or Two
      One Beverage or Two
      One Beverage or Two
      by admin
      No song comments yet.
    • MP3WAV
      MP3WAV
      Right Beat Radio Put Me Down
      Put Me Down
      Put Me Down
      by admin
      No song comments yet.
      Amanda L 2 years ago
      Can I use this to do a mashup of 2 cover songs together this is the perfect beat.:) I love it?
      MrGoodwin07 3 years ago
      bro you should sample rihanna's song called "stay" i bet you would killllll it!
      phlour 4 years ago
      What do you do when you were always told That you're useless unless you got a goal A dream Something we all need But by judging other people, i don't think they believe. Come with me. Come with me. You see this is how it seems to be, We all sleep but have different dreams. Different beliefs. Different characters. Different names. So how come one another say that we're all the same? We all got a brain. We all can feel pain. Some are weeker, some are stronger, some are righter, some are wronger.
      WarriorsWisdom 4 years ago
      i have to agree with phraze - this is a sweet tune! if you could sort that out id love to do something over this. get at me dude! keep it up
      Right Beat Radio 4 years ago
      Lol I had to laugh at that! I actually love the way the beat came out, but unless you need her in the hook, she really doesn't have to be there! Anyway, I can very easily remove that part for you to fit your song if you'd like, but I do charge for things like that. I'll hook you up though if you're interested. Thanks for the great feedback, Phraze!
      4 years ago
      I wish this didn't have that taylor swift chorus right smack bang in the middle lol throws me off, this is such a nice tune.
      4 years ago
      What do you do when your world falls down What do you do when your girl ain't round When you need her in the heat of the moment But shes the opponent and reason you need atonement right now What do you when the world gets cold What do you when you're growin' old By yourself All by yourself
    • MP3WAV
      MP3WAV
      Right Beat Radio Sauvignon Blanc Interlude
      Sauvignon Blanc Interlude
      Sauvignon Blanc Interlude
      by admin
      No song comments yet.
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio Street Walkers
      Street Walkers
      Street Walkers
      by admin
      No song comments yet.
      Alexander Loyalty 2 years ago
      I really like these so I was wondering if u could make like an "young Chris Brown/Musiq Soulchild Type Beat" so technically really smooth nd have a r&b feel to it
      Melisk8 2 years ago
      Nice beat, i preffer "acid jazz" beat tape, but this is grear; Peace !! :)
    • HOT!MP3
      HOT!MP3
      Right Beat Radio Sunday
      Sunday
      Sunday
      by admin
      No song comments yet.
      Sako Gekchyan 3 years ago
      my brotha, i love the beat, can i use it for a soul track i wrote i'm working on a demo tape for an underground record company i'll give you 100% credit
      oyon dey 4 years ago
      Listen to nujabes, Marcus D or substantial!! I highly recommend it for you guys!!
      Right Beat Radio 5 years ago
      @EsotericJourneyman That is incredible! Very motivational so thank you! Lol and I'm glad you like. Just have some fun and don't worry about it ;) thanks for writing me again ;)
      Silky Slim 5 years ago
      I wanna write to this so bad! I love almost all your beats, i seriously constantly browse your page lol my tenth time listening to this beat alone
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio The 70s Kid
      The 70's Kid
      The 70s Kid
      by admin
      No song comments yet.
      Right Beat Radio 3 years ago
      Now that you mention it, this would go well behind several different things. Didn't think about a game though. Thanks
    • MP3
      MP3
      Right Beat Radio The Soul Song
      The Soul Song
      The Soul Song
      by admin
      No song comments yet.
      Ade Kin 4 years ago
      ola man soy de mexico y me gusto esta istrumental me dejarias ocuparla mandame tu respuesta o agregame a mi facebook porfabor: :Mc Antonio Antonio Hernandez (Mc Antonio)
      4 years ago
      For what comes next there is no happy ending Life's a fuckin' roller coaster I'm so sick of bending Round the turns and back again Just to get stabbed in the back Sick of bein' treated like a piece of shit In actual fact I'm sick of everything I'm sick of breathing I give up this is it I'm leaving
      4 years ago
      Sometimes I feel like I'm all alone Sometimes I feel like I'm in a broken home Sometimes I feel like the worlds out to get me And sometimes I feel like my mates let me Down all the time Cause who's a friend if they ain't there When you need em and you are down all the time When you need a shoulder to steady your steps When you breakin' down and fakin' a smile soon as you get Out of the comfort zone in other words outta ya bedroom I don't think that the world will be prepared soon
      João Rodrigues 4 years ago
      I would like to use a beat for my album. On my album is all original and will be for sale in stores.
      Bdog1277 5 years ago
      No problem dude! That's some damn good work you did there bro! I let my girl hear it today and she loved it! Like I said, it's just a mellow groove, not sad at all.
      Right Beat Radio 5 years ago
      Yeah true, at first I thought it sounded sad but you all have convinced me its just mellow lol. So cool man thanks a lot for writing to me. Enjoy!
      Bdog1277 5 years ago
      Man that's awesome! Has a great feel to it. Not really sad but more so mellow and relaxing.
      RexxBeats 5 years ago
      this goes in its nice smooth and mellow i'd appreciate it if you came and checked my music out
    • HOT!MP3
      HOT!MP3
      Right Beat Radio Tuesday
      Tuesday
      Tuesday
      by admin
      No song comments yet.
      MC Xcalibre 4 years ago
      Ok now it is making me cry lol i know it sounds gay but i can really feel the emotion in this song, pardon my french but this is fucking brilliant, i will have my fiance in tears when she hears this lol
      MC Xcalibre 4 years ago
      I have one word for this song........ BEAUTIFUL! Its song like these that inspire you the second you hear them play, I can't wait to write something to this bad boy, i may even try to sing too lol Keep up the good work, you have made me a fan!